Våre Tjenester

Workplace Management

Med vår arbeidsplassmodell sikrer vi at Telenor er helt i front når det gjelder organisering av arbeidshverdagen, både nasjonalt og internasjonalt

Telenors arbeidsplassmodell er helt eller delvis implementert i Telenors profilbygg, store administrasjonsbygg i Norge, og i de fleste av Telenors Business Units internasjonalt.

Telenors arbeidsplassmodell bidrar til å skille Telenor fra andre arbeidsgivere med unike og innovative arbeidsplasser. Flere Telenor-selskaper, som Telenor Serbia og Telenor Pakistan, er kåret til den mest foretrukne arbeidsgiveren i sine respektive land.

Telenors arbeidsplassmodell er basert på et samspill mellom mennesker, teknologi og omgivelser.

Som kunde av Telenor Eiendom får du vår unike kompetanse om arealeffektivitet og gode arbeidsmiljø på kjøpet

Workplace management

Dynamikkfaktor

1,3

Telenormedarbeidere

33.000

Antall land

13

Workplace Management Workplace Management

Arbeid er en tilstand, ikke et sted

Målsetting

Arbeidsplassmodellen skal ta ut merverdi for Telenor Eiendoms kunder gjennom å:

  • Gi støtte til arbeidsprosesser og bruk av ny teknologi
  • Bidra til forbedret arbeidsmiljø
  • Øke arealeffektiviteten
  • Bidra til større grad av standardisering

Fra meg og mitt - til oss og vårt

  • Vi har fleksible, åpne kontorløsninger
  • Godt areal er ikke et privilegium kun for ledere, men deles av alle
  • Ledelsen er synlig, arbeidssonen er transparent og åpen
  • Fleksibiliteten og åpenheten gjør at vi lettere kan dele informasjon og jobbe sammen

Arbeidsplassmodell basert på 4 prinsipper

  • Funksjonsbaserte arbeidsplasser
  • Arbeidsstedsfleksibilitet
  • Clean desk
  • Dynamikkfaktor

Fremtidens kontorløsninger

Vi ser at trendene i fremtidens kontorløsninger går mot:

  • Mer fleksible arbeidsarealer og lokasjoner
  • Mer rom for interaksjon og samhandling
  • Ulike spesialiserte rom og funksjoner for å støtte varierte arbeidsoppgaver i løpet av arbeidsdagen
  • Kontorfasiliteter som signaliserer hvordan vi ønsker at medarbeiderne skal arbeide og samarbeide
  • Økt fokus på kontoret som merkevare og verdibygging
  • Fokus på service og tjenester